Eu Sunt...


Eu sunt vocea care-ti sopteste, eu sunt mangaierea care linisteste, eu sunt vantul din parul tau negru, eu sunt soarele din ochii tai, eu sunt sufletul tau intruchipat. Eu sunt vocea trecutului care va fi, eu sunt vocea viitorului care a fost, eu sunt tot ce ti-ai dorit vreodata. Asculta, copile, ceea ce iti spun. Nu-ti fie frica, urmeaza-ma. Vreau sa te eliberez de absolut tot. Tot ceea ce te nelinisteste acum. De tot ce te flamanzeste si anemiaza. Vreau sa-ti aduc primavara in iarna. vreau sa te ridic pe o pala de vant. Raspunde chemarii mele intr-o noapte rece. Imbratiseaza-ma cu sfiala si sopteste-mi acum. Soarta ta alaturi de mine, te transforma. Saruta-mi buzele ca niciodata pana acum, pentru ca in curand te vei trezi... Si vei afla ca nu am fost decat un vis , un vis dulce...