Prejudecatile Perioadei Trecute


Noi, romanii, am fost atat de surprinsi de ce ni s-a intamplat dupa 1990 incat vizavi de cele mai multe constructii cu viziunea cercului care trebuie sa se inchida, am amestecat mirarea cu indignarea. Recunosc ca si eu am fost mai mult contrariat de formula de plecare a CFR-ului, cu puhoiul acela de straini si ca m-am intrebat ce fel de echipa romaneasca e aceea fara romani. Or, Paszkany si Muresan n-au facut altceva decat sa ignore prejudecatile perioadei si sa rostuiasca o formate in termenii ingaduiti, daca nu chiar promovati de UEFA si de FIFA. De ce sa te incurci cu inca o regionalizare cand cercul are acoperire mondiala? Acum CFR CLUJ nu doar castiga bani multi in Liga Campionilor. Ci si participa la ecuatia onoranta a reciprocitatii. Echipa, stadion, public mare, administratie solida si peste toate acestea, ori mai bine zis datorita acestora, un interes marcat al pietei continentale pentru o echipa din Romania. Nu musai romaneasca, ci din România, stat european.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu