Ilie Stan Loveste din Nou


Retrospectiva din campionatul nostru: ''Pana la meciul urmator, trebuie sa aducem echipa la un nivel bun, atat fizic, cat si tehnico-tactic. Sanse de castigare in meciul urmator? Eu spun ca 51-49% pentru echipa mea. E normal sa fim favoriti. Nu va fi usor, se va juca o calificare extrem de dificila, dar o sa vorbim pe parcurs, pentru ca sunt multe de discutat fata de acest joc'' - Ilie Stan. Am spus de cate ori am avut ocazia ca Ilie Stan este un incompetent. Unii mi-au dat dreptate altii m-au luat la suturi. Daca-l intreaba cineva pe ce se bazeaza cand declara asemenea aberatii, va spune ca Steaua in comparatie cu Dinamo este un nume mare in Europa. Detinatoare de Liga Campionilor. Apoi ne va povesti basme in miez de noapte cu publicul infernal, care va fi pe ''National Arena'', la ora jocului. In gandire, intre Ilie Stan si Gigi Becali nu-i nici o diferenta. Sa nu-mi spuna mie cineva ca Ilie Stan este pasionat de meseria pe care o practica. Acest personaj nu stie cu ce se mananca fotbalul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu